top of page
-
Czy mogę wprowadzać zmiany do złożonego zamówienia?Wprowadzanie zmian do zamówienia jest możliwe do momentu przygotowania paczki do wysyłki. W celu edytowania złożonego zamówienia, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com.
-
Jak mogę opłacić moje zamówienie?Dostępne są następujące metody płatności: - Przelewy24 - przelewy online, BLIK - Klarna - Kup teraz. Zapłać za 30 dni. - Płatność BLIK na numer telefonu - Płatność przelewem na numer konta Dodatkowo, podczas składania zamówienia, można wykorzystać posiadaną Kartę Podarunkową. Aby tego dokonać, przy wybieraniu metody płatności należy zaznaczyć opcję "Zrealizuj kartę podarunkową" i wpisać odpowiednie numery. Wszelkie instrukcje dotyczące płatności znajdują się tutaj.
-
Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówień?Prowadzę sprzedaż wyłącznie internetowo, zatem nie ma możliwości osobistego odbioru zamówień.
-
Jak dobrać rozmiar bransoletki?W celu dobrania rozmiaru bransoletki można: 1. Zmierzyć swoją bransoletkę, która pasuje rozmiarem (mierzymy długość całkowitą, razem z zapięciem) 2. Zmierzyć obwód swojego nadgarstka i do uzyskanej długości dodać +/- 2 cm - wtedy bransoletka jest komfortowa, można ją samodzielnie zapinać, a przy tym nie spada z nadgarstka. W razie wątpliwości podczas doboru rozmiaru, zapraszam do kontaktu mailowego (subtelneakcenty@gmail.com) lub w wiadomości na Instagramie (@subtelneakcenty)
-
Czy jest możliwa wysyłka za pobraniem?Tak. Koszt wysyłki za pobraniem na terenie Polski to 27,07 zł. W celu złożenia zamówienia z wysyłką za pobraniem zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com
-
Czy jest możliwość wysyłki za granicę?Tak, po uprzednim ustaleniu kosztów wysyłki. Cena jest zależna od kraju, wagi przesyłki i zgodna z cennikiem wybranej firmy transportowej. W celu uzgodnienia kosztów wysyłki za granicę, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com.
-
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?Sprawdzenie statusu zamówienia jest możliwe po zalogowaniu się do swojego konta, w zakładce "Zamówienia". Dodatkowo, każdy Klient otrzymuje informacje o statusie realizacji swojego zamówienia na bieżąco, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
-
Czy jest możliwa personalizacja biżuterii, wykonanie jej według własnego projektu?Bardzo chętnie realizuję zamówienia personalizowane oraz doradzam i odpowiadam na wszystkie ewentualne pytania. Możliwe jest zarówno wprowadzanie zmian w gotowych projektach, widocznych w sklepie, jak i stworzenie biżuterii całkowicie według swojego pomysłu. W celu zamówienia personalizowanej biżuterii zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty. Po opisaniu zmian w projekcie lub własnego pomysłu, będę mogła podać cenę projektu, ustalić wszystkie szczegóły i przeprowadzić przez proces finalizacji zamówienia. Personalizacja może, lecz nie musi, wiązać się z dodatkową opłatą.
-
Jakie są formy dostawy?Wysyłka w Polsce (płatność z góry) - Paczkomaty InPost - 11,99 zł - Kurier InPost - 14,99 zł Dostawa na terenie Polski jest darmowa dla zamówień od 250 zł Wysyłka w Polsce (za pobraniem) Koszt wysyłki za pobraniem na terenie Polski to 27,07 zł. W celu złożenia zamówienia z wysyłką za pobraniem zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com Wysyłka za granicę Cena zależy od kraju, w celu uzgodnienia kosztów wysyłki za granicę, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com Po wysyłce zamówienia Klient otrzymuje na adres e-mail potwierdzenie z numerem przesyłki. Za jego pomocą można śledzić przesyłkę na stronie internetowej przewoźnika.
-
Jak mogę złożyć zamówienie?Zamówienie można złożyć w sklepie online, mailowo oraz poprzez wiadomość prywatną na Instagramie @subtelneakcenty. W celu zamówienia biżuterii personalizowanej, według własnego pomysłu, proszę o kontakt na adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na Instagramie @subtelneakcenty.
-
Jaki jest czas realizacji zamówień?Czas realizacji wynosi standardowo do 5 dni roboczych. Jeśli jednak zależy Ci na szybszej realizacji zamówienia, proszę o informację w komentarzu do zamówienia. Zrobię co w mojej mocy, aby wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej! W trakcie trwania promocji czas realizacji może, lecz nie musi, ulec wydłużeniu.
-
Czy jest możliwa wymiana?Istnieje możliwość wymiany produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Produkty muszą być w stanie nienaruszonym, nie mogą być noszone oraz nosić żadnych śladów używania. Biżuteria personalizowana nie podlega wymianie. Wszelkie instrukcje dotyczące procedury wymiany znajdują się tutaj.
-
Czy mogę domówić coś do wcześniej złożonego zamówienia i otrzymać wszystkie produkty w jednej paczce?Tak, jak najbardziej jest taka możliwość. Można dzięki temu zaoszczędzić na wysyłce. Proszę o złożenie nowego zamówienia i wybrania opcji wysyłki "łączenie zamówień" oraz o dopisanie w komentarzu do zamówienia lub w wiadomości mailowej, jakie numery zamówień mam ze sobą połączyć. Domówienie produktów jest możliwe do momentu wysłania zamówienia.
-
Czy mogę anulować zamówienie?Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu przygotowania paczki do wysyłki. W celu anulowania złożonego zamówienia, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com. Jeśli zamówienie zostało opłacone, środki zostaną zwrócone do 14 dni.
-
📦 Jakie są dostępne opcje wysyłki?Wysyłka w Polsce (płatność z góry) - Paczkomaty InPost - 11,99 zł - Kurier InPost - 14,99 zł Dostawa na terenie Polski jest darmowa dla zamówień od 250 zł Wysyłka w Polsce (za pobraniem) Koszt wysyłki za pobraniem na terenie Polski to 27,07 zł. W celu złożenia zamówienia z wysyłką za pobraniem zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com Wysyłka za granicę Cena zależy od kraju, w celu uzgodnienia kosztów wysyłki za granicę, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com Po wysyłce zamówienia Klient otrzymuje na adres e-mail potwierdzenie z numerem przesyłki. Za jego pomocą można śledzić przesyłkę na stronie internetowej przewoźnika.
-
✨ Czy można personalizować biżuterię?Bardzo chętnie realizuję zamówienia personalizowane oraz doradzam i odpowiadam na wszystkie ewentualne pytania. Możliwe jest zarówno wprowadzanie zmian w gotowych projektach, widocznych w sklepie, jak i stworzenie biżuterii całkowicie według swojego pomysłu. W celu zamówienia personalizowanej biżuterii zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty. Po opisaniu zmian w projekcie lub własnego pomysłu, będę mogła podać cenę projektu, ustalić wszystkie szczegóły i przeprowadzić przez proces finalizacji zamówienia. Personalizacja może, lecz nie musi, wiązać się z dodatkową opłatą.
-
⏳ Jaki jest czas realizacji zamówienia?Czas realizacji wynosi standardowo do 5 dni roboczych. Podczas promocji czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu, maksymalnie do 14 dni roboczych. Jeśli zależy Ci na szybszej realizacji zamówienia, proszę o informację w komentarzu do zamówienia. Zrobię co w mojej mocy, aby wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej!
-
✍🏼 Czy można anulować lub modyfikować złożone zamówienie?Tak, złożone zamówienia można anulować lub wprowadzać w nich zmiany do momentu przygotowania ich do wysyłki. W tym celu zapraszam do kontaktu mailowego lub przez Instagram @subtelneakcenty.
-
Czy jest możliwa personalizacja biżuterii, wykonanie jej według własnego projektu?Bardzo chętnie realizuję zamówienia personalizowane oraz doradzam i odpowiadam na wszystkie ewentualne pytania. Możliwe jest zarówno wprowadzanie zmian w gotowych projektach, widocznych w sklepie, jak i stworzenie biżuterii całkowicie według swojego pomysłu. W celu zamówienia personalizowanej biżuterii zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty. Po opisaniu zmian w projekcie lub własnego pomysłu, będę mogła podać cenę projektu, ustalić wszystkie szczegóły i przeprowadzić przez proces finalizacji zamówienia. Personalizacja może, lecz nie musi, wiązać się z dodatkową opłatą.
-
Czy można zamówić naszyjnik lub bransoletkę w innej długości, niż standardowa?Tak. Większość naszyjników i bransoletek mogę wykonać w dowolnej długości. W celu zamówienia takiej biżuterii, proszę o kontakt mailowy (subtelneakcenty@gmail.com), poprzez czat, formularz kontaktowy lub profil na Instagramie (@subtelneakcenty). Zmiana długości może, lecz nie musi, wiązać się z niewielką, dodatkową opłatą.
-
Jak można zamówić personalizowaną biżuterię?W celu zamówienia personalizowanej biżuterii zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty. Po opisaniu zmian w projekcie lub własnego pomysłu, będę mogła podać cenę projektu, ustalić wszystkie szczegóły i przeprowadzić przez proces finalizacji zamówienia. Bardzo chętnie doradzę oraz odpowiem na wszystkie ewentualne pytania.
-
Jaka jest cena biżuterii personalizowanej, stworzonej według własnego pomysłu?Cena biżuterii personalizowanej jest zależna od rodzaju i ilości materiałów użytych do jej wykonania. W celu uzyskania niezobowiązującej wyceny projektu personalizowanej biżuterii, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty.
-
Czy można zwracać biżuterię personalizowaną?Biżuteria personalizowana, wykonana na specjalne życzenie Klienta nie podlega zwrotom. Wszelkie informacje dotyczące zwrotów produktów znajdują się tutaj.
-
Jakie materiały są dostępne w przypadku chęci zamówienia biżuterii personalizowanej, według własnego pomysłu?W przypadku biżuterii personalizowanej, można korzystać ze wszystkich materiałów, które zostały wykorzystane do stworzenia produktów dostępnych w sklepie, lecz nie tylko. Jeśli masz własny pomysł na biżuterię, lecz materiały, jakie są potrzebne do jej wykonania nie są dostępne w naszej podstawowej ofercie - nie ma problemu! Mogę ich poszukać oraz zamówić je specjalnie dla Ciebie. Zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty.
-
W jaki sposób otrzymam kupioną Kartę Podarunkową?Karty Podarunkowe są dostępne w formie cyfrowej. Wysyłane są na podany adres e-mail obdarowywanej osoby. Możesz wybrać dowolny termin wysyłki Karty Podarunkowej, aby mieć pewność, że obdarowywana przez Ciebie osoba otrzyma prezent w odpowiednim dniu.
-
Czy zakupiona Karta Podarunkowa podlega zwrotom?Nie, zakupiona Karta Podarunkowa nie podlega zwrotom. Istnieje natomiast możliwość zwrotu produktów kupionych za pomocą Karty Podarunkowej. Wtedy kwota równa wartości danego towaru przekazywana jest w postaci nowego Bonu Podarunkowego w wersji cyfrowej.
-
Jak zrealizować Kartę Podarunkową?Kartę Podarunkową można zrealizować w sklepie online. Aby tego dokonać, przy wybieraniu metody płatności należy zaznaczyć opcję "Zrealizuj kartę podarunkową" i w to miejsce wpisać unikalny kod, który został dostarczony wraz z Kartą.
-
Czy Karta Podarunkowa jest jednorazowa?Tak, Karta Podarunkowa jest jednorazowa, zatem nie ma możliwości rozdzielenia jej na kilka zakupów. W przypadku, gdy cena produktów zakupionych za pomocą Karty Podarunkowej jest niższa, niż wartość środków na niej dostępnych, pozostała kwota nie zostaje zwrócona.
-
Czy jest możliwość zakupu Karty Podarunkowej?Tak, istnieje możliwość zakupu Karty Podarunkowej tutaj.
-
Na jaką kwotę można zakupić Kartę Podarunkową?Dostępne są Karty Podarunkowe o wartości: 100, 150, 200, 250, 300 zł. Jest również możliwość wpisania własnej, niestandardowej kwoty.
-
Czy można zwrócić produkty zakupione za pomocą Karty Podarunkowej?Tak, istnieje możliwość zwrotu produktów kupionych za pomocą Karty Podarunkowej. W przypadku takiego zwrotu, po jego pozytywnym rozpatrzeniu, kwota równa wartości zwracanego towaru przekazywana jest w postaci nowego Bonu Podarunkowego w wersji cyfrowej. Wszelkie informacje dotyczące zwrotów znajdują się tutaj.
-
Jaki jest termin ważności Karty Podarunkowej?Unikalny kod, który zawiera każda Karta Podarunkowa, jest ważny przez rok od daty jego otrzymania.
-
Czy jest możliwa naprawa zerwanej biżuterii?Zerwanie biżuterii nie podlega reklamacji, natomiast zawsze bardzo chętnie pomogę i naprawię zepsutą biżuterię. W związku z samą naprawą nie naliczam żadnych kosztów, jest to bezpłatna usługa. Klient musi pokryć jedynie koszt wysyłki biżuterii w obie strony. W przypadku chęci skorzystania z tej usługi, proszę o kontakt na adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com.
-
Czy można dokonać zwrotu produktów?Istnieje możliwość zwrotu produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Produkty muszą być w stanie nienaruszonym, nie mogą być noszone oraz nosić żadnych śladów używania. Zwrotom nie podlegają karty podarunkowe oraz biżuteria personalizowana. Wszelkie instrukcje dotyczące procedury zwrotu znajdują się tutaj.
-
Jakie uszkodzenia nie podlegają reklamacji?Reklamacjom nie podlegają następujące uszkodzenia: - Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, z winy Konsumenta, np. odbarwienia lub uszkodzenia biżuterii powstałe w wyniku nieodpowiedniej konserwacji, niezgodnej z zasadami pielęgnacji biżuterii wyszczególnionymi w opisie każdego produktu w sklepie. - Uszkodzenia mechaniczne, tj. np. zarysowanie lub zerwanie biżuterii. - Uszkodzenia powstałe na skutek upadku, zahaczenia bądź innego wypadku. - Naturalne zużycie produktu (np. starcie koloru). - Wady widoczne w dniu zakupu (przy założeniu, że Kupujący wiedział o nich w chwili zakupu). Wszelkie informacje dotyczące reklamacji znajdują się tutaj.
-
Czy można wymienić biżuterię?Istnieje możliwość wymiany produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Produkty muszą być w stanie nienaruszonym, nie mogą być noszone oraz nosić żadnych śladów używania. Biżuteria personalizowana nie podlega wymianie. Wszelkie instrukcje dotyczące procedury wymiany znajdują się tutaj.
-
Otrzymałem uszkodzony produkt, co mam zrobić w tej sytuacji?W przypadku otrzymania wadliwego towaru, proszę o niezwłoczny kontakt na adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com. Proszę o dołączenie do wiadomości opisu oraz zdjęcia wady. Odpowiem na otrzymaną wiadomość niezwłocznie i przedstawię możliwe rozwiązanie tej sytuacji. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji znajdują się tutaj.
-
Jak przechowywać biżuterię?Biżuteria przechowywana powinna być tak, aby miała jak najmniejszy kontakt z wilgocią oraz światłem i nie była narażona na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych. Najlepiej przechowywać ją w dedykowanym opakowaniu, w którym została dostarczona.
-
Jak dbać o biżuterię?Stal szlachetna to trwały materiał wysokiej jakości, który nie rdzewieje, nie uczula i nie zmienia swojego koloru. Jednak biżuteria sama w sobie jest delikatnym produktem i aby służyła jak najdłużej, należy o nią odpowiednio dbać. Powinno się zdejmować ją do snu oraz unikać kontaktu z wodą, potem, kosmetykami, perfumami i chemią. Zalecane jest jej ostrożne zakładanie i zdejmowanie. Biżuteria nie powinna być wystawiana na długi kontakt z promieniami słonecznymi oraz wysoką temperaturą. Ścieranie biżuterii jest naturalnym, nieuniknionym procesem, występującym np. w wyniku tarcia biżuterii o skórę.
-
Z jakich materiałów wykonana jest biżuteria?W opisie każdego produktu w sklepie wyszczególnione są materiały, z jakich wykonany został dany model. Biżuterię wykonana jest między innymi z najwyższej jakości stali szlachetnej, pereł naturalnych oraz szklanych, kamieni naturalnych i szklanych koralików. Rozmiar, ułożenie i odcienie poszczególnych kamieni, pereł czy koralików, może delikatnie się różnić w każdym modelu.
bottom of page