top of page
  • Czy mogę wprowadzać zmiany do złożonego zamówienia?
    Wprowadzanie zmian do zamówienia jest możliwe do momentu przygotowania paczki do wysyłki. W celu edytowania złożonego zamówienia, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com.
  • Jak mogę opłacić moje zamówienie?
    Dostępne są następujące metody płatności: - Przelewy24 - przelewy online, BLIK - Klarna - Kup teraz. Zapłać za 30 dni. - Płatność BLIK na numer telefonu - Płatność przelewem na numer konta Dodatkowo, podczas składania zamówienia, można wykorzystać posiadaną Kartę Podarunkową. Aby tego dokonać, przy wybieraniu metody płatności należy zaznaczyć opcję "Zrealizuj kartę podarunkową" i wpisać odpowiednie numery. Wszelkie instrukcje dotyczące płatności znajdują się tutaj.
  • Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówień?
    Prowadzę sprzedaż wyłącznie internetowo, zatem nie ma możliwości osobistego odbioru zamówień.
  • Jak dobrać rozmiar bransoletki?
    W celu dobrania rozmiaru bransoletki można: 1. Zmierzyć swoją bransoletkę, która pasuje rozmiarem (mierzymy długość całkowitą, razem z zapięciem) 2. Zmierzyć obwód swojego nadgarstka i do uzyskanej długości dodać +/- 2 cm - wtedy bransoletka jest komfortowa, można ją samodzielnie zapinać, a przy tym nie spada z nadgarstka. W razie wątpliwości podczas doboru rozmiaru, zapraszam do kontaktu mailowego (subtelneakcenty@gmail.com) lub w wiadomości na Instagramie (@subtelneakcenty)
  • Czy jest możliwa wysyłka za pobraniem?
    Tak. Koszt wysyłki za pobraniem na terenie Polski to 27,07 zł. W celu złożenia zamówienia z wysyłką za pobraniem zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com
  • Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
    Tak, po uprzednim ustaleniu kosztów wysyłki. Cena jest zależna od kraju, wagi przesyłki i zgodna z cennikiem wybranej firmy transportowej. W celu uzgodnienia kosztów wysyłki za granicę, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com.
  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
    Sprawdzenie statusu zamówienia jest możliwe po zalogowaniu się do swojego konta, w zakładce "Zamówienia". Dodatkowo, każdy Klient otrzymuje informacje o statusie realizacji swojego zamówienia na bieżąco, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
  • Czy jest możliwa personalizacja biżuterii, wykonanie jej według własnego projektu?
    Bardzo chętnie realizuję zamówienia personalizowane oraz doradzam i odpowiadam na wszystkie ewentualne pytania. Możliwe jest zarówno wprowadzanie zmian w gotowych projektach, widocznych w sklepie, jak i stworzenie biżuterii całkowicie według swojego pomysłu. W celu zamówienia personalizowanej biżuterii zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty. Po opisaniu zmian w projekcie lub własnego pomysłu, będę mogła podać cenę projektu, ustalić wszystkie szczegóły i przeprowadzić przez proces finalizacji zamówienia. Personalizacja może, lecz nie musi, wiązać się z dodatkową opłatą.
  • Jakie są formy dostawy?
    Wysyłka w Polsce (płatność z góry) - Paczkomaty InPost - 11,99 zł - Kurier InPost - 14,99 zł Dostawa na terenie Polski jest darmowa dla zamówień od 250 zł Wysyłka w Polsce (za pobraniem) Koszt wysyłki za pobraniem na terenie Polski to 27,07 zł. W celu złożenia zamówienia z wysyłką za pobraniem zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com Wysyłka za granicę Cena zależy od kraju, w celu uzgodnienia kosztów wysyłki za granicę, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com Po wysyłce zamówienia Klient otrzymuje na adres e-mail potwierdzenie z numerem przesyłki. Za jego pomocą można śledzić przesyłkę na stronie internetowej przewoźnika.
  • Jak mogę złożyć zamówienie?
    Zamówienie można złożyć w sklepie online, mailowo oraz poprzez wiadomość prywatną na Instagramie @subtelneakcenty. W celu zamówienia biżuterii personalizowanej, według własnego pomysłu, proszę o kontakt na adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na Instagramie @subtelneakcenty.
  • Jaki jest czas realizacji zamówień?
    Czas realizacji wynosi standardowo do 5 dni roboczych. Jeśli jednak zależy Ci na szybszej realizacji zamówienia, proszę o informację w komentarzu do zamówienia. Zrobię co w mojej mocy, aby wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej! W trakcie trwania promocji czas realizacji może, lecz nie musi, ulec wydłużeniu.
  • Czy jest możliwa wymiana?
    Istnieje możliwość wymiany produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Produkty muszą być w stanie nienaruszonym, nie mogą być noszone oraz nosić żadnych śladów używania. Biżuteria personalizowana nie podlega wymianie. Wszelkie instrukcje dotyczące procedury wymiany znajdują się tutaj.
  • Czy mogę domówić coś do wcześniej złożonego zamówienia i otrzymać wszystkie produkty w jednej paczce?
    Tak, jak najbardziej jest taka możliwość. Można dzięki temu zaoszczędzić na wysyłce. Proszę o złożenie nowego zamówienia i wybrania opcji wysyłki "łączenie zamówień" oraz o dopisanie w komentarzu do zamówienia lub w wiadomości mailowej, jakie numery zamówień mam ze sobą połączyć. Domówienie produktów jest możliwe do momentu wysłania zamówienia.
  • Czy mogę anulować zamówienie?
    Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu przygotowania paczki do wysyłki. W celu anulowania złożonego zamówienia, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com. Jeśli zamówienie zostało opłacone, środki zostaną zwrócone do 14 dni.
  • 📦 Jakie są dostępne opcje wysyłki?
    Wysyłka w Polsce (płatność z góry) - Paczkomaty InPost - 11,99 zł - Kurier InPost - 14,99 zł Dostawa na terenie Polski jest darmowa dla zamówień od 250 zł Wysyłka w Polsce (za pobraniem) Koszt wysyłki za pobraniem na terenie Polski to 27,07 zł. W celu złożenia zamówienia z wysyłką za pobraniem zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com Wysyłka za granicę Cena zależy od kraju, w celu uzgodnienia kosztów wysyłki za granicę, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com Po wysyłce zamówienia Klient otrzymuje na adres e-mail potwierdzenie z numerem przesyłki. Za jego pomocą można śledzić przesyłkę na stronie internetowej przewoźnika.
  • ✨ Czy można personalizować biżuterię?
    Bardzo chętnie realizuję zamówienia personalizowane oraz doradzam i odpowiadam na wszystkie ewentualne pytania. Możliwe jest zarówno wprowadzanie zmian w gotowych projektach, widocznych w sklepie, jak i stworzenie biżuterii całkowicie według swojego pomysłu. W celu zamówienia personalizowanej biżuterii zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty. Po opisaniu zmian w projekcie lub własnego pomysłu, będę mogła podać cenę projektu, ustalić wszystkie szczegóły i przeprowadzić przez proces finalizacji zamówienia. Personalizacja może, lecz nie musi, wiązać się z dodatkową opłatą.
  • ⏳ Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Czas realizacji wynosi standardowo do 5 dni roboczych. Podczas promocji czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu, maksymalnie do 14 dni roboczych. Jeśli zależy Ci na szybszej realizacji zamówienia, proszę o informację w komentarzu do zamówienia. Zrobię co w mojej mocy, aby wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej!
  • ✍🏼 Czy można anulować lub modyfikować złożone zamówienie?
    Tak, złożone zamówienia można anulować lub wprowadzać w nich zmiany do momentu przygotowania ich do wysyłki. W tym celu zapraszam do kontaktu mailowego lub przez Instagram @subtelneakcenty.
  • Czy jest możliwa personalizacja biżuterii, wykonanie jej według własnego projektu?
    Bardzo chętnie realizuję zamówienia personalizowane oraz doradzam i odpowiadam na wszystkie ewentualne pytania. Możliwe jest zarówno wprowadzanie zmian w gotowych projektach, widocznych w sklepie, jak i stworzenie biżuterii całkowicie według swojego pomysłu. W celu zamówienia personalizowanej biżuterii zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty. Po opisaniu zmian w projekcie lub własnego pomysłu, będę mogła podać cenę projektu, ustalić wszystkie szczegóły i przeprowadzić przez proces finalizacji zamówienia. Personalizacja może, lecz nie musi, wiązać się z dodatkową opłatą.
  • Czy można zamówić naszyjnik lub bransoletkę w innej długości, niż standardowa?
    Tak. Większość naszyjników i bransoletek mogę wykonać w dowolnej długości. W celu zamówienia takiej biżuterii, proszę o kontakt mailowy (subtelneakcenty@gmail.com), poprzez czat, formularz kontaktowy lub profil na Instagramie (@subtelneakcenty). Zmiana długości może, lecz nie musi, wiązać się z niewielką, dodatkową opłatą.
  • Jak można zamówić personalizowaną biżuterię?
    W celu zamówienia personalizowanej biżuterii zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty. Po opisaniu zmian w projekcie lub własnego pomysłu, będę mogła podać cenę projektu, ustalić wszystkie szczegóły i przeprowadzić przez proces finalizacji zamówienia. Bardzo chętnie doradzę oraz odpowiem na wszystkie ewentualne pytania.
  • Jaka jest cena biżuterii personalizowanej, stworzonej według własnego pomysłu?
    Cena biżuterii personalizowanej jest zależna od rodzaju i ilości materiałów użytych do jej wykonania. W celu uzyskania niezobowiązującej wyceny projektu personalizowanej biżuterii, zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty.
  • Czy można zwracać biżuterię personalizowaną?
    Biżuteria personalizowana, wykonana na specjalne życzenie Klienta nie podlega zwrotom. Wszelkie informacje dotyczące zwrotów produktów znajdują się tutaj.
  • Jakie materiały są dostępne w przypadku chęci zamówienia biżuterii personalizowanej, według własnego pomysłu?
    W przypadku biżuterii personalizowanej, można korzystać ze wszystkich materiałów, które zostały wykorzystane do stworzenia produktów dostępnych w sklepie, lecz nie tylko. Jeśli masz własny pomysł na biżuterię, lecz materiały, jakie są potrzebne do jej wykonania nie są dostępne w naszej podstawowej ofercie - nie ma problemu! Mogę ich poszukać oraz zamówić je specjalnie dla Ciebie. Zapraszam do kontaktu poprzez adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com lub przez Instagram @subtelneakcenty.
  • W jaki sposób otrzymam kupioną Kartę Podarunkową?
    Karty Podarunkowe są dostępne w formie cyfrowej. Wysyłane są na podany adres e-mail obdarowywanej osoby. Możesz wybrać dowolny termin wysyłki Karty Podarunkowej, aby mieć pewność, że obdarowywana przez Ciebie osoba otrzyma prezent w odpowiednim dniu.
  • Czy zakupiona Karta Podarunkowa podlega zwrotom?
    Nie, zakupiona Karta Podarunkowa nie podlega zwrotom. Istnieje natomiast możliwość zwrotu produktów kupionych za pomocą Karty Podarunkowej. Wtedy kwota równa wartości danego towaru przekazywana jest w postaci nowego Bonu Podarunkowego w wersji cyfrowej.
  • Jak zrealizować Kartę Podarunkową?
    Kartę Podarunkową można zrealizować w sklepie online. Aby tego dokonać, przy wybieraniu metody płatności należy zaznaczyć opcję "Zrealizuj kartę podarunkową" i w to miejsce wpisać unikalny kod, który został dostarczony wraz z Kartą.
  • Czy Karta Podarunkowa jest jednorazowa?
    Tak, Karta Podarunkowa jest jednorazowa, zatem nie ma możliwości rozdzielenia jej na kilka zakupów. W przypadku, gdy cena produktów zakupionych za pomocą Karty Podarunkowej jest niższa, niż wartość środków na niej dostępnych, pozostała kwota nie zostaje zwrócona.
  • Czy jest możliwość zakupu Karty Podarunkowej?
    Tak, istnieje możliwość zakupu Karty Podarunkowej tutaj.
  • Na jaką kwotę można zakupić Kartę Podarunkową?
    Dostępne są Karty Podarunkowe o wartości: 100, 150, 200, 250, 300 zł. Jest również możliwość wpisania własnej, niestandardowej kwoty.
  • Czy można zwrócić produkty zakupione za pomocą Karty Podarunkowej?
    Tak, istnieje możliwość zwrotu produktów kupionych za pomocą Karty Podarunkowej. W przypadku takiego zwrotu, po jego pozytywnym rozpatrzeniu, kwota równa wartości zwracanego towaru przekazywana jest w postaci nowego Bonu Podarunkowego w wersji cyfrowej. Wszelkie informacje dotyczące zwrotów znajdują się tutaj.
  • Jaki jest termin ważności Karty Podarunkowej?
    Unikalny kod, który zawiera każda Karta Podarunkowa, jest ważny przez rok od daty jego otrzymania.
  • Czy jest możliwa naprawa zerwanej biżuterii?
    Zerwanie biżuterii nie podlega reklamacji, natomiast zawsze bardzo chętnie pomogę i naprawię zepsutą biżuterię. W związku z samą naprawą nie naliczam żadnych kosztów, jest to bezpłatna usługa. Klient musi pokryć jedynie koszt wysyłki biżuterii w obie strony. W przypadku chęci skorzystania z tej usługi, proszę o kontakt na adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com.
  • Czy można dokonać zwrotu produktów?
    Istnieje możliwość zwrotu produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Produkty muszą być w stanie nienaruszonym, nie mogą być noszone oraz nosić żadnych śladów używania. Zwrotom nie podlegają karty podarunkowe oraz biżuteria personalizowana. Wszelkie instrukcje dotyczące procedury zwrotu znajdują się tutaj.
  • Jakie uszkodzenia nie podlegają reklamacji?
    Reklamacjom nie podlegają następujące uszkodzenia: - Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, z winy Konsumenta, np. odbarwienia lub uszkodzenia biżuterii powstałe w wyniku nieodpowiedniej konserwacji, niezgodnej z zasadami pielęgnacji biżuterii wyszczególnionymi w opisie każdego produktu w sklepie. - Uszkodzenia mechaniczne, tj. np. zarysowanie lub zerwanie biżuterii. - Uszkodzenia powstałe na skutek upadku, zahaczenia bądź innego wypadku. - Naturalne zużycie produktu (np. starcie koloru). - Wady widoczne w dniu zakupu (przy założeniu, że Kupujący wiedział o nich w chwili zakupu). Wszelkie informacje dotyczące reklamacji znajdują się tutaj.
  • Czy można wymienić biżuterię?
    Istnieje możliwość wymiany produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Produkty muszą być w stanie nienaruszonym, nie mogą być noszone oraz nosić żadnych śladów używania. Biżuteria personalizowana nie podlega wymianie. Wszelkie instrukcje dotyczące procedury wymiany znajdują się tutaj.
  • Otrzymałem uszkodzony produkt, co mam zrobić w tej sytuacji?
    W przypadku otrzymania wadliwego towaru, proszę o niezwłoczny kontakt na adres e-mail subtelneakcenty@gmail.com. Proszę o dołączenie do wiadomości opisu oraz zdjęcia wady. Odpowiem na otrzymaną wiadomość niezwłocznie i przedstawię możliwe rozwiązanie tej sytuacji. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji znajdują się tutaj.
  • Jak przechowywać biżuterię?
    Biżuteria przechowywana powinna być tak, aby miała jak najmniejszy kontakt z wilgocią oraz światłem i nie była narażona na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych. Najlepiej przechowywać ją w dedykowanym opakowaniu, w którym została dostarczona.
  • Jak dbać o biżuterię?
    Stal szlachetna to trwały materiał wysokiej jakości, który nie rdzewieje, nie uczula i nie zmienia swojego koloru. Jednak biżuteria sama w sobie jest delikatnym produktem i aby służyła jak najdłużej, należy o nią odpowiednio dbać. Powinno się zdejmować ją do snu oraz unikać kontaktu z wodą, potem, kosmetykami, perfumami i chemią. Zalecane jest jej ostrożne zakładanie i zdejmowanie. Biżuteria nie powinna być wystawiana na długi kontakt z promieniami słonecznymi oraz wysoką temperaturą. Ścieranie biżuterii jest naturalnym, nieuniknionym procesem, występującym np. w wyniku tarcia biżuterii o skórę.
  • Z jakich materiałów wykonana jest biżuteria?
    W opisie każdego produktu w sklepie wyszczególnione są materiały, z jakich wykonany został dany model. Biżuterię wykonana jest między innymi z najwyższej jakości stali szlachetnej, pereł naturalnych oraz szklanych, kamieni naturalnych i szklanych koralików. Rozmiar, ułożenie i odcienie poszczególnych kamieni, pereł czy koralików, może delikatnie się różnić w każdym modelu.
bottom of page