top of page

REGULAMIN

Regulamin sklepu internetowego www.subtelneakcenty.pl

§ 1

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Sklep www.subtelneakcenty.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

 

2.   Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.subtelneakcenty.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

 

3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.subtelneakceny.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

 

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

 

4.1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

 

4.2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),

 

4.3. Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823),

 

4.4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

5. Informujemy, że na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2519),

prowadząc sprzedaż wyłącznie drogą wysyłkową sklep www.subtelneakcenty.pl jest zwolniony z obowiązku

wysyłania paragonów fiskalnych razem z zamówieniami.

 

 

 

§ 2

 

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

 

1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.subtelneakcenty.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.

 

2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

 

3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

4. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.

 

5. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

 

6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.

 

7. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.subtelneakcenty.pl

 

8. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Aleksandra Koch, wykonująca działalność gospodarczą "Subtelne Akcenty Aleksandra Koch" wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności: ul. Jesionowa 35/23, 50-504 Wrocław, adres do doręczeń: ul. Jesionowa 35/23, 50-504 Wrocław lub Paczkomat WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław, tel. 530 402 769, NIP: 8992912115 , REGON: 520562340 , adres poczty elektronicznej (e-mail): subtelneakcenty@gmail.com.

 

9. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

 

10. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.

 

11. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

 

12. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 

 

 

§ 3

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

 

  1. Sklep www.subtelneakcenty.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.

 

2.  Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.

 

4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN)

i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.

 

5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.

Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu
do poszczególnych produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

 

6. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.subtelneakcenty.pl)

– 24 godziny na dobę przez cały rok.

 

7. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.

 

8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem

i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

9. Margines błędu w długości sprzedawanych produktów to maksymalnie. 1 cm.

 

 

 

§ 4

 

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.

 

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.

 

3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.

 

4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:

 

4.1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,

4.2. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.

 

5. Po weryfikacji Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza przejęcie Zamówienia do realizacji, poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji, powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.

 

6. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 lub 5 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

7. Anulowanie zamówienia zamówienia jest możliwe jedynie do momentu spakowania i przygotowania paczki do wysyłki. 

 

 

 

§ 5

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

 

1.1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,

 

1.2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (Przelewy24.pl).

1.3 odroczone płatności z aplikacją KLARNA (zapłać w ciągu 30 dni)

1.4 przelew na telefon BLIK

2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 

73 1050 1490 1000 0097 4643 0132 (ING Bank Śląski S.A.)
Subtelne Akcenty Aleksandra Koch
ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław
NIP: 8992912115
W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.

3. W przypadku płatności przelewem na telefon BLIK, wpłaty należy dokonać na numer telefonu;
 

tel. 530 402 769
Subtelne Akcenty Aleksandra Koch
ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław
NIP: 8992912115
W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.

4. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

 

5. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

 

6. W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

 

 

 

§ 6

 

KOSZTY, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

 

  1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione
    od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.

 

2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:

 

2.1. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych (może ulec wydłużeniu, ale nie dłuższemu niż 14 dni roboczych) od momentu:

 

a) zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy 

 

b) pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności.

2.2. Dzień roboczy liczony jest do godziny 16.00, tzn. jeśli Klient złoży zamówienie po tej godzinie, bieg czasu realizacji zamówienia rozpoczyna się dopiero następnego dnia roboczego.

 

2.3. Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

 

3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane na terenie Polski za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub kuriera InPost.

4. Zgodnie z pkt. 1  art. 65 ustawy o Prawie Przewozowym sklep www.subtelneakcenty.pl nie ponosi odpowiedzialności za zaginione lub uszkodzone przesyłki. Art. 65.1:  "Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia
jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki."

5. Przed odebraniem przesyłki, Klient jest zobowiązany sprawdzić w obecności doręczyciela stan opakowania

 

6. Jeśli przesyłka i  jej zawartość nosi ślady uszkodzenia nie należy jej przyjmować i w obecności doręczyciela sporządzić odpowiedni protokół, którego wzór posiada doręczyciel, a następnie skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez e-mail: subtelneakcenty@gmail.com

7. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Firma Kurierska zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po najpóźniej 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta Sprzedawca może wezwać Klienta do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Klienta, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.

8. W przypadku nieodebrania zamówienia, Klient na podstawie artykułu 471 Kodeksu Cywilnego jest zobowiązany do pokrycia kosztów dostawy, które stanowią szkodę po stronie Sprzedawcy.

9. W przypadku braku dostępności wybranego przez Klienta Paczkomatu InPost, paczka wysłana będzie do najbliższego Paczkomatu w obrębie tego samego miasta.

 

 

§ 7

 

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Reklamacja z tytułu rękojmi.

 

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

 

1.2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: subtelneakcenty@gmail.com

 

1.3. W powyższej wiadomości należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj

i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji

przez Sprzedawcę.

 

1.4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres:
 

Subtelne Akcenty Aleksandra Koch

subtelneakcenty@gmail.com

tel. 530 402 769

ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław

 

lub
 

Paczkomat InPost WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław

 

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.

 

1.6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest

jednoznaczne z jej uwzględnieniem. 

 

1.7 W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta wszelkie koszty związane z reklamacją, jak np. dostarczenie i odesłanie towaru ponosi w całości Sprzedawca.

 

1.8. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

2. Reklamacjom nie podlegają:

 

2.1. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, z winy Konsumenta, np. odbarwienia lub uszkodzenia biżuterii powstałe w wyniku nieodpowiedniej konserwacji, niezgodnej z zasadami pielęgnacji biżuterii wyszczególnionymi w opisie każdego produktu w sklepie.

2.2. Uszkodzenia mechaniczne, tj. np. zarysowanie lub zerwanie biżuterii.

2.3. Uszkodzenia powstałe na skutek upadku, zahaczenia bądź innego wypadku.

2.4. Zużycie produktu (np. starcie pozłocenia, koloru), które wynika z naturalnego użytkowania i nie jest to wada produkcyjna.

2.5. Wady widoczne w dniu zakupu (przy założeniu, że Kupujący wiedział o nich w chwili zakupu)

2.6 Towary, które miały kontakt z perfumami, balsamami do ciała lub innymi cieczami mogącymi reagować chemicznie z produktami ze sklepu.

3. Sprzedający zastrzega sobie różnice wymiarowania w produktach do 1 cm w stosunku do wymiarów podanych na stronie.

 

 

§ 8

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

DOKŁADNA PROCEDURA ZWROTU ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "ZWROTY"

1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni . Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

 

3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres:
 

Subtelne Akcenty Aleksandra Koch

subtelneakcenty@gmail.com

tel. 530 402 769

ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław

 

lub
 

Paczkomat InPost WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław


Paczki zwrotne są przyjmowane wyłącznie pod tymi adresami, nie przyjmujemy paczek pobraniowych, ani nie bierzemy odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane.

 

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

5. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, zapakowany w oryginalne opakowanie, w stanie niezmienionym. 

 

Towar musi być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem, akcesoriami (opakowania i użyte zabezpieczenia), ewentualnymi gratisami dodawanymi do zamówienia  oraz wypełnionym formularzem zwrotu.
 

6. Z zastrzeżeniem pkt 7 oraz 9 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy na podany przez Konsumenta numer konta bankowego. Z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

 

7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep,

Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów.

 

8. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

 

10. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie,

a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.

 

11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:

 

11.1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

 

11.2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

 

11.3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,

zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

 

11.4. w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

 

11.5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

 

12. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

13. Jeśli zamówienie kwalifikowało się do darmowej dostawy, a zwrot towaru powoduje, że wartość zamówienia spada poniżej progu uprawniającego do darmowej dostawy (250 zł), koszt pierwotnej wysyłki zostanie odjęty od kwoty zwrotu.

 

§ 9

 

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

 

1.1. zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,

 

1.2. prowadzenie Konta w Sklepie.

 

2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

 

3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

 

 

 

§ 10

 

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

 

2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

 

2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.

 

2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.

 

3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

 

3.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

 

3.2. dostęp do poczty elektronicznej,

 

3.3. przeglądarka internetowa,

 

3.4. włączenie w przeglądarce internetowej plików Cookies oraz Javascript.

 

4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

 

5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

 

6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

 

 

§ 11

 

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: subtelneakcenty@gmail.com  

 

2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności

rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie

reklamacji przez Usługodawcę.

 

3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

 

4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym

lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

 

 

§ 12

 

WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

 

1.1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta).

 

1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: subtelneakcenty@gmail.com 

 

1.3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).

 

1.4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

 

2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

 

§ 13

 

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

 

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.subtelneakcenty.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3) są własnością Subtelne Akcenty Aleksandra Koch, miejsce wykonywania działalności: ul. Jesionowa 35/23, 50-504 Wrocław, adres do doręczeń: Paczkomat WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław, NIP: 8992912115 , REGON: 520562340. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.subtelneakcenty.pl, bez zgody Usługodawcy.

 

2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.subtelneakcenty.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

 

3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.subtelneakcenty.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.subtelneakcenty.pl

użyte są w celach informacyjnych.

 

§ 14

 

NEWSLETTER

1. Postanowienia ogólne:

a) niniejszy regulamin usługi newsletter, określa zasady świadczenia usługi dostarczania treści drogą poczty elektronicznej
(zwanej dalej „usługą newsletter”) przez administratora usługi.


b) administratorem usługi jest Subtelne Akcenty Aleksandra Koch z siedzibą pod adresem
Ul. Jesionowa 35/23, 50-504 Wrocław, NIP: 8992912115, REGON: 520562340.


c) do korzystania z usługi newsletter konieczne jest posiadanie adresu poczty elektronicznej (e-mail).


2. Przedmiot usługi newsletter:


a) usługa newsletter polega na przesyłaniu przez administratora usługi na podany przez Klienta adres e-mail

wiadomości zawierających informacje dotyczące oferty sklepu internetowego www.subtelneakcenty.pl w tym także promocji.


b) użytkownik poprzez zawarcie umowy o świadczenie usługi newsletter z administratorem usługi udostępnia swój adres e-mail

podany w formularzu newsletter w celu otrzymywania wiadomości, o których mowa w postanowieniu powyższym.


c) rozpoczęcie świadczenia usługi newsletter następuje po zawarciu umowy o korzystanie z usługi.


3. Warunki korzystania z usługi newsletter:


a) usługa newsletter jest całkowicie bezpłatna.


b) korzystać z usługi newsletter może każda osoba, która na stronie internetowej www.subtelneakcenty.pl
w części dotyczącej newsletter poda swój adres e-mail, a następnie potwierdzi. Potwierdzenie powoduje przesłanie

podanego adresu e-mail do administratora usługi oraz uruchomienie świadczenia usługi newsletter.


c) wiadomości wysyłane w ramach usługi newsletter stanowią utwory w rozumieniu prawa autorskiego i podlegają ochronie określonej w przepisach prawa. Jakiekolwiek kopiowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem lub bez zgody administratora usługi może stanowić naruszenie prawa.


4. Czas trwania usługi newsletter:


a) umowa o korzystanie z usługi newsletter zostaje zawarta na czas nieokreślony.


b) klient ma prawo wypowiedzieć umowę o korzystanie z usługi newsletter. Wypowiedzenie to ma skutek natychmiastowy.


c) osoba korzystająca z usługi newsletter wypowiada umowę o korzystanie z usługi poprzez skierowanie oświadczenia na adres e-mail: subtelneakcenty@gmail.com lub poprzez link w dowolnym mailu z usługi newsletter (“wypisz się”).


d) administrator usługi ma prawo do usunięcia nieistniejącego lub nieprawidłowego adresu e-mail podanego przez klienta.


e) administrator usługi może w każdej chwili zawiesić bądź zakończyć świadczenie usługi newsletter po uprzednim

poinformowaniu klientów na podane przez nich adresy poczty elektronicznej.


5. Dane osobowe w usłudze newsletter:


a) administrator usługi jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia usługi newsletter.


b) dane osobowe są przetwarzane na podstawie wskazania adresu poczty elektronicznej do realizowania usługi newsletter.


c) dane osobowe są przetwarzane przez administratora usługi zgodnie z przepisami prawa oraz wyłącznie
w celach związanych z realizacją usługi newsletter – informowania o produktach i usługach dostępnych w ofercie.


d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wykonania usługi newsletter.


e) dane osobowe przechowywane są do czasu wycofania zgody na otrzymywanie usługi newsletter.


f) administrator usługi zapewnia osobom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z przepisów prawa, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych, ich sprostowania, zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a ponadto prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania na zasadach określonych właściwymi przepisami. każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje również prawo do wniesienia skargi do prezesa urzędu ochrony danych osobowych.


g) dane osobowe dotyczące klientów są chronione przez administratora usługi przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.


h) w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych zgłoszonych w toku świadczenia usługi newsletter nieuregulowanych w regulaminie usługi newsletter stosuje się odpowiednie zapisy polityki prywatności, której treść dostępna jest na stronie www.subtelneakcenty.pl/store-policy.


6. Reklamacje usługi newsletter:


a) reklamacje dotyczące usługi newsletter należy składać na adres e-mail: subtelneakcenty@gmail.com


b) w reklamacji należy podać dane osoby zgłaszającej reklamację niezbędne do przesłania informacji o wyniku rozpatrzenia

reklamacji oraz opis na czym polegały nieprawidłowości w usłudze newsletter i jakie są oczekiwania wobec rozstrzygnięcia reklamacji.


c) administrator usługi rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

§ 15

 

KONTO

1. W Sklepie Internetowym dostępne jest usługa elektroniczna: Konto.

1.1 Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę :
(1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Załóż konto” oraz (3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.
W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

1.2 Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony.
Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  subtelneakcenty@gmail.com

§ 16

 

REGULAMIN BONÓW PODARUNKOWYCH

 

Niniejszy Regulamin reguluje korzystanie z Bonu Podarunkowego subtelne akcenty. Poprzez nabycie oraz korzystanie z bonu Nabywca oraz Posiadacz akceptuje Regulamin oraz zasady i warunki korzystania z Bonu Podarunkowego subtelne akcenty.

 

I. Definicje

1. Wydawca - Subtelne Akcenty Aleksandra Koch z siedzibą: ul. Jesionowa 35/23, 50-504 Wrocław

 

2. Bon Podarunkowy - cyfrowy bon upoważniający do zakupów na stronie www.subtelneakcenty.pl, dostępny do zakupu na tej stronie.

 

3. Nabywca – osoba fizyczna, prawna, lub inna jednostka organizacyjna, która nabywa Bon Podarunkowy.

 

4. Posiadacz – osoba każdorazowo dysponująca Bonem Podarunkowym Subtelne Akcenty.

 

5. Aktywacja – aktywacja Bonu Podarunkowego dokonywana jest w chwili zakupu karty przez Nabywcę.

 

6. Data ważności – Bon Podarunkowy ważny jest przez rok od dnia zakupu.

 

 

II. Postanowienia ogólne

 

1. Wydawca zobowiązuje się do wysłania Nabywcy Bonu Podarunkowego za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

2. Bon Podarunkowy służy wyłącznie do zapłaty w sklepie internetowym www.subtelneakcenty.pl

 

3. Data ważności Bonu Podarunkowego to rok od dnia jego zakupu.

 

4. Bon Podarunkowy nie podlega wymianie na środki pieniężne oraz nie można go zwrócić Wydawcy.

 

5. Bon Podarunkowy można wykorzystać jednorazowo. Jeżeli całkowita suma zawarta na Bonie nie zostanie wykorzystana, pozostałe środki przepadają.

 

6. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie Bonu Podarunkowego, po wydaniu go Nabywcy. Nabywcy oraz Posiadaczowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Wydawcy z tytułu utraty lub zniszczenia Bonu Podarunkowego.

 

7. Realizacja Bonu Podarunkowego przez Posiadacza będzie stanowiła ważną transakcję, nawet gdy dokonana zostanie przez Posiadacza, który wszedł w jej posiadanie w sposób nieuprawniony.

 

 

III. Aktywacja Bonu Podarunkowego.

 

1. Bon Podarunkowy jest aktywowany natychmiastowo po dokonaniu płatności na stronie sklepu www.subtelneakcenty.pl

 

 

IV. Korzystanie z Bonu Podarunkowego.

 

1. Wydawca przyjmuje do realizacji wyłącznie oryginalne Bony Podarunkowe.

 

2. Warunkiem realizacji Bonu Podarunkowego jest jego uprzednia aktywacja.

 

3. Płatność Bonem Podarunkowym odbywa się wyłącznie na stronie internetowej sklepu www.subtelneakcenty.pl. W momencie płatności należy wpisać indywidualny kod i wszystkie środki przypisane do Bonu Podarunkowego zostaną przeznaczone na płatność.

 

4. W przypadku, gdy cena towarów nabywanych za pomocą Bonu Podarunkowego będzie wyższa niż wartość nominalna środków na nim dostępnych, Posiadacz zobowiązany jest do dopłaty różnicy ceny za pośrednictwem systemu przelewy24 lub przelewu tradycyjnego.

 

5. W wypadku, gdy cena towarów nabywanych za pomocą Bonu Podarunkowego będzie niższa, niż wartość środków na nim dostępnych, Wydawca nie wydaje różnicy.

 

6. Po jednorazowym wykorzystaniu środków na Bonie Podarunkowym staje się on bezużyteczny i nie można za jego pomocą dokonywać żadnej transakcji.

 

7. Bon Podarunkowy nie może być doładowywany.

 

8. Sklep www.subtelneakcenty.pl ma prawo odmówić realizacji Bonu Podarunkowego w następujących przypadkach:

a) upływu terminu ważności bonu,

b) braku środków pieniężnych na bonie.

 

9.  Dostępne na Bonie Podarunkowym środki pieniężne nie podlegają oprocentowaniu.

 

10. Środki pozostałe na Bonie Podarunkowym po upływie jego terminu ważności stanowią przychód Wydawcy.

 

V. Zwrot zakupionych towarów.

 

1. W przypadku zwrotu towarów zakupionych przy użyciu Bonu Podarunkowego, kwota równa  wartości danego towaru przekazywana jest w postaci nowego Bonu Podarunkowego w wersji cyfrowej.

 

VI. Postanowienia końcowe.

 

1. Regulamin Bonów Podarunkowych dostępny jest w na stronie sklepu www.subtelneakcenty.pl

 

2. Wydawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

§ 17

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.

 

2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu

Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

 

3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze

negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane

przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

 

4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane

sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).

 

5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

 

6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

bottom of page