top of page

ZWROTY I REKLAMACJE

 

PROCEDURA WYMIANY TOWARU:

 

Istnieje możliwość wymiany biżuterii na inny rozmiar, kolor, model ✨

1. Wyślij do mnie e-mail (subtelneakcenty@gmail.com) z informacją o chęci wymiany towaru.
 

2. Po otrzymaniu odpowiedzi, zapakuj zwracany towar wraz z kompletnym wyposażeniem i wszystkimi akcesoriami (opakowania i zabezpieczenia). Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć produkty przed zniszczeniem w transporcie (zgnieceniem, zamoczeniem lub zabrudzeniem).
 

3. Wyślij paczkę na adres:
 

Subtelne Akcenty Aleksandra Koch

subtelneakcenty@gmail.com

tel. 530 402 769

ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław

 

lub
 

Paczkomat InPost WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław

Paczki są przyjmowane wyłącznie pod tymi adresami, nie przyjmuję paczek za pobraniem i nie biorę odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane.

 

4. Po otrzymaniu paczki oraz przelewu za wysyłkę wymienionych produktów wykonam i wyślę nową biżuterię. 

W przypadku chęci wymiany towaru Klient pokrywa koszty wysyłki w obie strony.

PROCEDURA ZWROTU TOWARU:

Czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

1. Wyślij do mnie e-mail (subtelneakcenty@gmail.com) z informacją o chęci zwrócenia towaru (skan lub zdjęcie formularza zwrotu).
 

2. Zapakuj zwracany towar wraz z kompletnym wyposażeniem, dodatkami i wszystkimi akcesoriami (opakowania i zabezpieczenia). Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć produkty przed zniszczeniem w transporcie (zgnieceniem, zamoczeniem lub zabrudzeniem) oraz włożyć do paczki wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu.
 

3. Wyślij paczkę na adres:

Subtelne Akcenty Aleksandra Koch

subtelneakcenty@gmail.com

tel. 530 402 769

ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław

 

lub
 

Paczkomat InPost WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław

Paczki są przyjmowane wyłącznie pod tymi adresami, nie przyjmuję paczek za pobraniem i nie biorę odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane.

4. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem regulaminu. 
 

 

Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest odesłanie nieużywanych produktów wraz z kompletnym wyposażeniem oraz wszystkimi dodatkami. Do paczki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu


Produkty nieprefabrykowane (personalizowane, wykonane na specjalne życzenie Klienta, np. naszyjnik w innej długości, niż standardowa) nie podlegają zwrotom.

 

Karta Podarunkowa nie podlega zwrotom. W przypadku zwrotu produktów zakupionych przy użyciu Karty Podarunkowej, po jego pozytywnym rozpatrzeniu, kwota równa wartości zwracanego towaru przekazywana jest w postaci nowego Bonu Podarunkowego w wersji cyfrowej.
 

Koszty wysyłki zwrotu do sklepu pokrywa Klient. W przypadku odesłania całego zamówienia, zwrócona zostanie pełna kwota zapłacona przez Klienta (cena produktów oraz koszt dostawy), z zastrzeżeniem regulaminu. 

 


 

PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU:

1.  Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: subtelneakcenty@gmail.com

 

W powyższej wiadomości należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

2.  Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.

 

3. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest  jednoznaczne z jej uwzględnieniem. 

 

4. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

5. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres:
 

Subtelne Akcenty Aleksandra Koch

subtelneakcenty@gmail.com

tel. 530 402 769

ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław

 

lub
 

Paczkomat InPost WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław

Paczki są przyjmowane wyłącznie pod tymi adresami, nie przyjmuję paczek za pobraniem i nie biorę odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane.


6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta wszelkie koszty związane z reklamacją, jak np. dostarczenie i odesłanie towaru ponosi w całości sprzedawca.

 

Reklamacjom nie podlegają:

 

- Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, z winy Konsumenta, np. odbarwienia lub uszkodzenia biżuterii powstałe w wyniku nieodpowiedniej konserwacji, niezgodnej z zasadami pielęgnacji biżuterii wyszczególnionymi w opisie każdego produktu w sklepie.

- Uszkodzenia mechaniczne, tj. np. zarysowanie lub zerwanie biżuterii.

- Uszkodzenia powstałe na skutek upadku, zahaczenia bądź innego wypadku.

- Naturalne zużycie produktu (np. starcie koloru)

- Wady widoczne w dniu zakupu (przy założeniu, że Kupujący wiedział o nich w chwili zakupu)

bottom of page