ZWROTY I REKLAMACJE
PROCEDURA WYMIANY TOWARU:
Istnieje możliwość wymiany biżuterii na inny rozmiar, kolor, model ✨
1. Wyślij do mnie e-mail (subtelneakcenty@gmail.com) z informacją o chęci wymiany towaru.
2. Po otrzymaniu odpowiedzi, zapakuj zwracany towar wraz z kompletnym wyposażeniem i wszystkimi akcesoriami (opakowania i zabezpieczenia). Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć produkty przed zniszczeniem w transporcie (zgnieceniem, zamoczeniem lub zabrudzeniem).
3. Wyślij paczkę na adres:
Subtelne Akcenty Aleksandra Koch
tel. 530 402 769
ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław
lub
Paczkomat InPost WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław
Paczki są przyjmowane wyłącznie pod tymi adresami, nie przyjmuję paczek za pobraniem i nie biorę odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane.
4. Po otrzymaniu paczki oraz przelewu za wysyłkę wymienionych produktów wykonam i wyślę nową biżuterię.
W przypadku chęci wymiany towaru Klient pokrywa koszty wysyłki w obie strony.
PROCEDURA ZWROTU TOWARU:
Czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
1. Wyślij do mnie e-mail (subtelneakcenty@gmail.com) z informacją o chęci zwrócenia towaru (skan lub zdjęcie formularza zwrotu).
2. Zapakuj zwracany towar wraz z kompletnym wyposażeniem, dodatkami i wszystkimi akcesoriami (opakowania i zabezpieczenia). Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć produkty przed zniszczeniem w transporcie (zgnieceniem, zamoczeniem lub zabrudzeniem) oraz włożyć do paczki wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu.
3. Wyślij paczkę na adres:
Subtelne Akcenty Aleksandra Koch
tel. 530 402 769
ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław
lub
Paczkomat InPost WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław
Paczki są przyjmowane wyłącznie pod tymi adresami, nie przyjmuję paczek za pobraniem i nie biorę odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane.
4. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem regulaminu.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest odesłanie nieużywanych produktów wraz z kompletnym wyposażeniem oraz wszystkimi dodatkami. Do paczki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu.
Produkty nieprefabrykowane (personalizowane, wykonane na specjalne życzenie Klienta, np. naszyjnik w innej długości, niż standardowa) nie podlegają zwrotom.
Karta Podarunkowa nie podlega zwrotom. W przypadku zwrotu produktów zakupionych przy użyciu Karty Podarunkowej, po jego pozytywnym rozpatrzeniu, kwota równa wartości zwracanego towaru przekazywana jest w postaci nowego Bonu Podarunkowego w wersji cyfrowej.
Koszty wysyłki zwrotu do sklepu pokrywa Klient. W przypadku odesłania całego zamówienia, zwrócona zostanie pełna kwota zapłacona przez Klienta (cena produktów oraz koszt dostawy), z zastrzeżeniem regulaminu.
PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU:
1. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: subtelneakcenty@gmail.com
W powyższej wiadomości należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
2. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
3. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
4. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
5. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres:
Subtelne Akcenty Aleksandra Koch
tel. 530 402 769
ul. Jesionowa 35/23
50-504 Wrocław
lub
Paczkomat InPost WRO64M, ul. Hubska 84-86, 50-502 Wrocław
Paczki są przyjmowane wyłącznie pod tymi adresami, nie przyjmuję paczek za pobraniem i nie biorę odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane.
6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta wszelkie koszty związane z reklamacją, jak np. dostarczenie i odesłanie towaru ponosi w całości sprzedawca.
Reklamacjom nie podlegają:
- Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, z winy Konsumenta, np. odbarwienia lub uszkodzenia biżuterii powstałe w wyniku nieodpowiedniej konserwacji, niezgodnej z zasadami pielęgnacji biżuterii wyszczególnionymi w opisie każdego produktu w sklepie.
- Uszkodzenia mechaniczne, tj. np. zarysowanie lub zerwanie biżuterii.
- Uszkodzenia powstałe na skutek upadku, zahaczenia bądź innego wypadku.
- Naturalne zużycie produktu (np. starcie koloru)
- Wady widoczne w dniu zakupu (przy założeniu, że Kupujący wiedział o nich w chwili zakupu)